Khamis, 24 Julai 2008

Kembangkan Sayap Saya... Kembangkan Kebolehan Saya Lah!

Memang dari dahulu, saya sukakan tarian tradisional Melayu. Sekarang sudah menjadi impian saya untuk menjadi penari yang baik. Untuk mencapai impian saya, saya harus belajar tarian ini hingga akhir hayat. Barulah kebolehan saya dapat berterusan.

Saya bertekad untuk terus bertahan mempelajari seni tarian ini sampai tahap yang saya mampu. Saya inginkan tarian tradisional Melayu ini dikenali bangsa-bangsa lain.

Bila saya sudah besar, saya hendak menjadi seperti kakak saya yang menjadi pelatih tarian yang terkenal. Buat masa ini, kakak saya belum lagi terkenal di seluruh dunia. Kalau kakak atau saya berjaya dalam bidang seni ini, bolehlah kita jadikan tarian tradisional Melayu ini mata pencarian kami. Boleh kaya! Macam Noraniza Idris.

Angan-angan sahaja tidak mencukupi. Mesti terus berusaha!

Penari Idola Saya, Noraniza Idris!

Tiada ulasan: